tisdag 27 september 2011

What goes up, must come down...

Trött idag.. Har ont i halsen o känner mig lite allmänt knas i kroppen.. Men som vanligt när man känner att man börjar bli sjuk, då har man ju inte riktigt TID att vara det.. Så, i med c-vitamin o halstabletter o hoppas på det bästa!

Igår blev jag så lycklig! Tappade min plånbok när jag var i Linkan.. men igår ringde polisen och sa att någon hittat den!! Så jäkla underbart, det finns alltså kvar några ärliga själar i världen:)!

Idag ska vi ta med en bild till skolan och försöka sminka så likt den som möjligt! Spännande, spännande..
Sen ska praktiseras, det är ju tisdag! O efter praktiken, kanske gå hem o baka Cupcakes:)!?


Här är en bild på en liten cupcake jag gjorde för några veckor sen:)

/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar