söndag 11 september 2011

ännu en helg är slut.

En lugn o go helg
I fredags var jag med Sara på bio.. Tittade på Försvunnen, en svensk film.. riktigt spännande.. usch. Värd att se..
Igår var vi på Make Up Store i Allum och stod vid en "sminkstation" och sminkade kunder.. jätte kul!

Idag har jag haft en riktigt skön dag!
sov länge. Vaknade av att jag fick en kaffe på sängen och att frukosten var klar! underbart:)
Sen har jag pluggat lite smink-årtal och tagit det lugnt.

Lekte lite med hår och smink idag med, försöker komma på hur jag ska göra min brud nästa vecka. På Torsdag ska vi ta med oss en modell och sminka som om det var till ett bröllop. Vi ska fixa smink, hår och accessoarer. Vi ska även ha ett tema på bröllopet. Jätte svårt att komma på.. men just nu lutar det nog åt Rockbröllop!

Såhär blev det med min rocksminkning idag:
Sen spårar det ju alltid ur nångång.
När jag vill testa allt på
samma gång! haha

Förra helgen åkte jag o Danne hem till Linkan o hälsade på.
Fikade m tjejerna på fredagen.. skönt o se alla igen. På lördagen åkte vi till borensberg och gick på 25års fest hos Elias.. riktigt kul:)! Dock inte lika kul dagen efter.... usch. Men det var det värt!

Trädgården hos Elias:)

Lite bilder från förra veckan:

.
Fick ett uppdrag av Samira, att från en make up,
göra om den till - ett omslag för Make up store. Det här blev mitt resultat på Rebecca.

Sen har vi haft ögon på schemat. Det här gjorde jag :)


Skulle sminka killar med, lägga en bas och sedan sota ögon, Danne var snäll o ställde upp:)

Här är jag, från "en sommar lock med avstickande läppar" med förändring till
"en kollektion som heter darkness" Det fick Rebecca som uppgift och hade mig som modell.


80 -tal Jag målade på Sara:)
3 nyanser mörkare foundation, o maaassa färgstarka färger

2000 - tal och 90-tal

Hårdag.. Gjorde en frisyr på Caroline


Var faktiskt ute och sprang! ojojoj.. hoppas ni inte svimmade nu på andra sidan..
Har också köpt mig ett nytt paraply, mitt andra var sönder, och jäklar vad det har regnat här!

Ja.. det var det jag hade idag.. nu ska jag sova:)
Godnatt !
/Mic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar