söndag 18 september 2011

fade in to darkneeeess...

..(bra låt;) )
Resten av helgen har varit lugn o skön. I går jobbade jag i Allum igen.. på make up store där.. eller praktiserade iaf;)
Hade nagelstation.. Kunderna fick sina naglar målade
Här är mitt nya absoluta favorit lack från MUS, heter Merit !


Sen kom det in en tjej som skulle på bröllop och ville ha en make, men hade inte bokat någon tid, så jag fick sminka henne:)! Jätte roligt. Hon sa att hon tyckte att jag var proffsig och var jätte nöjd med resultatet.
Sen fick jag lite beröm av tjejerna jag jobbade med efter dagens slut, så jag var jätte glad när jag åkte hemmåt.
Sen var det tv-kväll med Danne resten av dagen..





Idag har det inte hänt spec mkt heller.. tvättat penslar såklart, och så har jag rört lite på mig iaf:)
Idag längtar jag hem lite igen... till mina fina vänner och mina halva småsyskon..:)
Men på torsdag åker jag hem till Linkan igen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar