torsdag 15 september 2011

Make Up Store 15 anniversary !

Den 7e september hade Make Up Store en stor visning i Globen, annexet i Sthlm!

Make Up Store fyller 15 år i år.. och det var en grym visning! Vi åkte dit för att hjälpa till och jobba lite!

Riktigt häftig show, coola danser, kläder och super fina sminkningar.. jag fick massor inspiration efter den dagen.

Sen fick vi ju se lite kändisar också.. det är ju aldrig fel:)

Här kommer maaaassa bilder, vissa tagna från internet, b.la från stureplan.se och finest.se


Jag gick upp 03.30 för att hinna med tåget..


Sminkade mig på tåget.. hade hela kittet framme, folk undrade nog vad jag höll på med, och om jag nånsin skulle bli klar..

Så här blev det iaf:)



Brudarna i klassen, taggade för att jobba!



och såhär såg jag ut på kvällen.. sotade ögon och röda läppar,
Hatten fick vi låna från Make Up Store.. alla som jobbade den kvällen skulle ha en sån.



Och Maria Montazami var också här med på scenen i sin guldklänning med "tassle's" på!


Här är modellkillarna vi sminkade...
Under kvällen agerade dom servitörer bla. och posade på en scen, med mer eller mindre kläder på sig;)






Här ärnågra Drag Queens som dansade igång visningen på lilla scenen


Dom första bilderna var 4 killar som körde en riktigt cool dans.. och i riktigt höga klackar! SÅ jävla ballt!! Dom var kungar!



Två bilder på Samiras pinuppor (vår lärares ingång)
Dom var riktigt coola allihop! En av mina favoriter....

Kayo kom även och sjöng till finalen:)


Vi hade så roligt, och lärde oss massor! Riktigt trötta blev vi dock, och för min del, vaken i 23,5 timmar!
Men det var det verkligen värt!
En riktigt grym kväll... en dag att minnas, helt klart!
/Mic








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar