tisdag 20 september 2011

bättre och bättre dag för dag.

En bättre dag idag iaf.. Tror jag hade måndagsspökena över mig igår eller nåt. Var bara allmänt sur o nere..så bara längtade till att dagen skulle slå över till tisdag.

Det här har vi gjort i skolan idag. 30-tal.. vi har vaxat över brynen och målat dit nya fina runda.. Riktigt läskigt att se sig själv "utan bryn" ! uusch.
På 30 talet var det även populärt med mousch! (Den lilla svarta pricken under ögat)
Den visade att man var lite flörtig. Och när mouschen satt vid munnen betydde det att man ville bli kysst! Lite kuriosa sådär:)!



Så här blev Roea efter att jag make'at henne:) (gjorde bara halva ansikten idag)
Lite av en mörk Greta Garbo:) Tyckte hon passade fint i det.. Lite smått konstiga bryn iof, kanske inget man vill gå med på stan, men annars så!



Här är en vacker bild på mig, när mitt bryn läskigt nog är borta!
Tyckte det var en lite smått läskig lektion, haha..

Efter skolan hade jag praktik idag.. det var en rolig dag.. Jag och Rebecca var lite trötta, och skrattade en hel del !

Over and out !
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar