söndag 18 september 2011

man måste dö några gånger innan man kan leva.

min fredag. Rockrbud, restaurang, vin, Håkan o musik..

Hade en helt underbar fredag.. Hade med mig Malin till skolan och skulle göra om henne till en rockbrud! Jag utmanade mig själv lite och testade att göra något annat än en vanlig sotning.. Det var riktigt kul och jag känner mig jätte nöjd.
Dock blev bilderna på Malin väldigt suddiga med min telefon pga en skyddsplast.. så lägger upp en bild på mig oxå, när jag testsminkade på mig.. där man ser lite bättre...

Såhär såg Malins ögon ut... Men däremot hade jag lite mer röda läppar på henne...

På kvällen gick jag Danne, Elias och Matilda och käkade på Vino Pasta Due. jätte gott.. vitt vin, vitlöksräkor till förrätt och en läskigt god pastarätt..

därefter knallade vi vidare mot Liseberg för att lyssna på Håkan Hellström. Det var sjukt mkt folk..minst 20 000 hörde jag nån siffra om. Och så jäkla bra! Har aldrig sett honom Live förut, men han var grym.. och jag ryste av bara stämningen..! Att gå på konsert är bland det bästa jag vet! Jag får en sån sjuk må-bra känsla ikroppen.. känner kärleken;)

Sen när konserten var slut gick vi hem till oss, spelade lite gitarr o sjöng lite granna:) super mysigt...
Sånna dagar känner man att man bara älskar livet:)
/Mic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar