torsdag 25 oktober 2012

VIP night..bonbon



Här är Nya BonBon looken.. plus en ny blå eyeshadow och TwinGlosset Nougat


//here's the new BonBon look..plus a new blue eyedust and also a new Twin Gloss Nougat
(The pictures I posted earlier doesnt make the eyeshadows look like they do IRL..)




(Jag är inte spec bra på att fota,  men här ser ni tydligt hur dåliga pressbilderna på skuggorna har varit till den här kollektionen...(det inlägget jag skrev tidigare i veckan med bilder på produkterna) 
Dom är mkt mer rättvisa i färgerna här på min bild ovan. 

 För skuggorna ser ju helt annorlunda ut på riktigt (Men också mycket finare IRL så det är ju bra;) ).. 
*Cinnamon bread - den tredje skuggan längst fram är tillexempel mycket mer guldig..och med nästan lite grön ton i sig - på bilden helt orange

*Den gröna är lite ljusare på riktigt... 

*och min nya favorit, den längst fram i mitten Cupcake såg väldigt matt och lila ut på bild.. Men här ser man lite tydligare iaf..den är grå/lila/silvrig med fint skimmer.. LOVE






HUR SOM HELST.. slut tjatat.. VIP - kvällen var väldigt trevlig och det kom endel folk som var shoppingsugna:)
Det var jag som höll i VIP-kvällen idag och till hjälp hade jag vår väldigt duktiga praktikant Natalie som varit hos oss i två veckor nu! Hade inte klarat mig utan henne idag..

/How ever.. the VIP-night went well.. And I had the clubevening by my self.. but with huge help from our great trainee Natalie.. I couldnt have done it without her..





Aningen trött efter dagen.. och en lite för lite sovande vecka..
Så dom halvt schelande ögonen går inte göra nåt åt;)


Har använt mig av dom nya skuggorna från Bonbon och på läpparna har jag ögonpennan Chocolate cheesecake och det nya twinglosset Nougat över.

//Ive used the new eyeshadows from Bonbon and on the lips ive got the eyepencil chocolate cheesecake and the new Twingloss Nougat over..

/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar