tisdag 23 oktober 2012

Eyelash extensions


Före/before




Efter/after:






Så här blev resultatet från min fransförlängning som Tiina gjorde på mig igår.. Känns jätte bra och jag är så nöjd! På mitt ena öga saknas det några fransar som vi inte riktigt hann med igår.. så det får vi försöka fixa i veckan innan jag tar tåget mot linkan i helgen:)

Det tog ganska lång tid.. och jag har sjukt svårt att ligga still.. haha

Men visst blev det fint:)?
/M

//Translation;

This is the result from my eyelash extensions that Tiina did on me yesterday .. Feels really good and I'm so happy! Its missing a few lashes on one eye, that we not really had time for yesterday .. so we will try to fix that later this week, before I take the train to Linköping for the weekend :)

It took a while, and I find it hard to lie still for that long.. haha

But nice huh?
/m



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar