måndag 22 oktober 2012

Its always a good time there

Nu ska jobbas.. Och efter jobbet ska jag få mina fransar fixade:)!

För ett par månader skrev jag ju om fransförlängning...det är relativt nytt på marknaden. Men oj vad fort det går. Här i Gbg så går var och varannan med nya fransar nu:)
Och jag har fått möjlighet att testa! Ska bli jätte spännande och se om det är min grej:) Bild kommer ikväll eller imorgon!

Och pga att fransarna ska pyntas så går jag utan mascara idag..dom måste vara så rena som möjligt.. Men gillar det lite;)

Kinder/cheeks;
Blush Rose Nacré Wet n' wild
Shade; Sunpowder Suntouched MUS

Läppar/lips;
Lippencil pink crystal MUS
Lipgloss wand Blue bell MUS


Inlägget om fransförlängning.....
http://makeup-myday.blogspot.se/2012/03/det-blir-ju-bara-mer-o-mer-populart-med.html?m=1

/m

//Translation;
Now work.. And after work, Im getting my lashes done:)! For a few months ago I wrote about eyelash extensions ... it is relatively new on the market. But oh how quick it goes. Here in Gothenburg every other's going around with new lashes now :) And I have had the opportunity to try it! Im so excited to see if it's my thing :) Image will tonight or tomorrow!

And because of my lashes are geting decorated.. I'll go without mascara today .. they must be as clean as possible .. But I like it a little ;)
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar