onsdag 31 oktober 2012

Hair for Kevin Murphy

Bilder från gårdagen..

Jag var hårmodell för salongen Endorfin här i Gbg.. Det var Kevin Murphy som hade en visning/inspirations kväll för andra frisörer. Så roligt! Har fått massor inspiration jag med. Frisören Massimo Morello, en italiensk kille som jobbar som stylist hos K.M var grym! Och självklart Pia o Kristina som assisterade !
Min vän Jennifer gjorde sminket:) Hoppas på kanske mer samarbete framöver!

Hur som helst.. Jag ÄLSKADE mitt hår.
/m

Translation;
//Photos from yesterday .. I was hairmodell for a salon called Endorphin here in Gothenburg .. It was Kevin Murphy, who had a display / inspirational evening for other hairdressers. So much fun! I got lots of inspiration. The hairdresser Maximo More, an Italian guy who works as a stylist at KM was awesome! And of course Pia o Kristina who assisted! My friend Jennifer did the makeup :) Hope we can work together again sometime in the future.

Anyways.. I LOVED my hair!
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar