torsdag 18 oktober 2012

Bad romance


Härom dagen var jag på IMC och satt modell igen...
Dom hade prov, och "temat" var "framsidan på Italienska Vogue"... Så här blev jag..

Och Tiina som sminkade mig, hon hade med sig maaassor av accessoarer och smyckade mig från topp till tå, med både det ena och det andra...Och även tyg och skinnfäll..till bakgrund Hehe.. :)

//Translation:

The other day I was at the IMC and was model again...
They had one of their big test, and the "theme" was "the front of Italian Vogue" ... And this is me..

And Tiina who did my makeup, she had brought loads of accessories and draped me from head to toe, with this and that... and even fabric and leather fold to the background Hehe ..




Här är några sminkningar som andra elever från klassen gjorde...






Det är kul att sitta modell så här ibland tycker jag... Man får lite inspiration:)
I like to be a model for such things like this... I always get inspired !
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar