fredag 19 oktober 2012

All day Flawless

Nu har jag testat Max Factor Facefinity all day Flawless 3 in 1 foundation...(Ibland tror jag att märkena bara tävlar om längst namn....herregud!. ) ...i ett par dagar.. och jag tycker väldigt mycket om den.

Den har "allt-i-ett" / 3 in 1..
- Primer - Som har en utjämnande effekt och ska självklart göra så att basen sitter bättre
- Concealer - ger täckning (kan även jobbas med puktvis för mer täckning.)
- Foundation - Matt täckande resultat och innehåller spf 20

Dom har verkligen lyckats med denna foundation. Den håller verkligen vad den lovar. Den sitter bra. Ger en grymt bra täckning, utan att kännas kakig.. ger ett matt riktigt snyggt resultat !
Min nya favorit LÄTT!


Här har jag ingen concealer eller något annat ..bara foundation på mig
(Möjligtvis liiite Loose powder Milk från MUS som dock är transparent och ej ger någon täckning)



Facefinity all day flawless 3 in one foundation
Max factor
5/5
/M

//Translation

Now I have tried Max Factor Facefinity all day Flawless 3 in 1 Foundation ... (Sometimes I think the brands only compete at length of the name .... my God!.) ... In a few days .. and I really like it.

It's' all-in-one "/ 3 in 1 ..
- Primer - Which has a smoothing effect and will of course make the base last longer
- Concealer - provides coverage (you can put an extra layer for even more coverage.)
- Foundation - Matte result, good cover and contains SPF 20

They have really succeeded with this foundation. It is really what it promises. Its longlasting. Gives a really good coverage, without feeling to smeared .. gives a matte really neat result!
My new favorite NO doubt!


On the picture Ive got no concealer or anything else .. just foundation on me.
(Possibly a little Loose Powder Milk from MUS which, however, is transparent and does not provide any coverage)


Facefinity all day flawless 3 in one foundation
Max factor
5/5


/M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar