torsdag 5 januari 2012

There is no one like the others

Det var så kul att jobba igår! Känns konstigt att jag varit ledig så länge.. Men igår var jag äntligen tillbaka på Make Up Store i Göteborg !

Idag ser jag iaf ut sisåhär...

Jag har riktigt dålig fantasi när det gäller hår.. Men den här lilla frippen jag har idag är hur lätt som helst.. kanske inte är något jätte special, men det kan ändå bli ganska stiligt;)
Kommer inlägg om hur man gör snarast;)

Har inte riktigt fått ordning på mitt torra ansikte än heller, ( "det går bra nu") så kör på läppstift och penna runt ögonen idag...
Läppstiftet är samma som igår, Sleek Heartbreaker..
Däremot är ansiktet grymt mkt bättre än igår... Jag fuktboosta mitt face igår.. Tips kommer också snaaart!









/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar