tisdag 31 januari 2012

Mascara tips.

Ja, lite mascara tips sitter väl sällan fel? Jag provar ofta nya mascaror.. Och jag går på ALL reklam, även fast jag vet så väl att dom använder lösfransar o alla möjliga grejer för att man ska gå på skiten ( dom kan ju sitt jobb)

Och när man ska köpa en mascara vill man ju ha allt..
VOlyM, längd och s e p a r a t i o n...och mkt svart!!
Dom är fyra mascarorna är mina favoriter och har just det :)!



• BIG BOLD mascara från Isadora
(Jätte) Stor borste ger super volym
(Min absoluta favorit just nu)
ca 139kr

• Volume Million Lashes, extra black från L'Oréal
Stor borste med många mjuka piggar - ca 175kr






• Lash architect 4D mascara från L'Oréal Spiralborste - ca 175kr

• Multi lash mascara från Make Up store - ca 135kr



3 tips.
* Böj fransarna! Det gör faktiskt stor skillnad.. Och "funkar det inte på dig" Då kan det vara för att du har en dålig fransböjare helt enkelt..

* Får du mascara utanför? Tex på kinden.. Låt det torka, o borsta sedan bort med en torr tops!

* Smular mascaran? Då har din mascara kanske torkat, den har alltså blivit gammal. Eller så har du inte tvättat dina fransar ordentligt.. Det finns alltså smuts kvar på dom, vilket gör att när mascaran torkar så faller den av ist.

/m




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar