onsdag 25 januari 2012

Idag är en bra dag.

Det var mörkt o kallt när jag tog mig till tåget.. Ska till sthlm o träffa mina kära kusiner o en kompis som jag bodde tillsammans med i London:)
Åååh längtar!!

Och vilken bra start på dagen! Orkade inte göra kaffe i morse, o tänkte att jag kunde köpa på tåget.. Men när jag kom till stationen så stod två tjejer från Espressohouse utanför, med varsin "ryggsäck" med kaffe i o BJÖD på kaffe! Helt underbart!
Dom gjorde min dag..
*En tanke..Jag vill också ha en ryggsäck med slang där kaffe kommer ut ur om man trycker på en knapp!*

Köpte iaf en ELLE- tidning.. Mysig läsning om Michelle Williams, så man blir hemskt sugen på att se den nya Marilyn Monroe filmen...
Fanns också som vanligt fina bilder o götts sig i så klart.. Bland annat bild nr två här medan.. Äälskar frisyren älskar sminket..dock minus för "90-tals läpparna" Meeen ändå:)

/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar