onsdag 12 oktober 2011

Klick* Klick*


Åååååh! så jäkla kul det var på fotograferingen!

Efter skolan så gick jag ner till Hotell Eggers för att träffa fotografen David!
En mycket trevlig prick, som var väldigt duktig med kameran:)


Tanken var att vi skulle fota inne i två av Hotell Eggers fina rum:)
Fick sminka modellen Jenny i en ljus matt, heltäckande bas..lätt ifyllda bryn, lite maskara och en röd matt mun.

Modellen Jenny.. lite halvklar här:)



Håret var det jag som stod för också..det skulle inte vara allt för fixat.
Först en "donat-knut" som satt mittbak på huvudet.. sen plattat hår, och till sist lite små ruffsigt.

Har ju inte fått några bilder än.. men smyg tog några med telefonen iaf:)

När jag sminkat och fixat håret klart så fick jag assistera lite med ljusreflexer och liknande..

Den här bilden ovanför, var absolut den coolaste looken..och självklart så fick jag ju bara en suddig bild där.. men så fort jag fått bilderna av David, så lägger jag ju upp dom här:)

Jenny var en ganska ny modell från "Aveny modeller", hon var super duktig!


Fotografering...Det är verkligen något jag vill göra igen..
Längtar tills bilderna kommer! !
/Mic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar