tisdag 11 oktober 2011

Eva och Adam, Adam och Eva.. Äpplen ormar...

Imorgon ska vi ha en lektion som kallas; Edens lustgård.. Vi ska inspireras av detta och göra en "ny Eva" alltså inte någon klassisk Eva..

Jag har haft jätte svårt att komma på något bra. Jag tycker ändå att jag har ganska bra fantasi, och jag brukar få upp endel bilder i huvudet. Men helt plötsligt så fick jag ideetorka!

Letade efter inspiration i bilder och på allt möjligt...
Började sen att kladda lite i ansiktet på mig själv när jag kom hem..

Men sen visste jag inte riktigt vad min sminkning hade med Eva eller edens lustgård att göra, mer än bladet.. Så fick fortsätta kladda..

(så det är alltså inte det jag ska göra i morgon.. det får ni se efter skolan, lägger upp bilder då såklart:) )
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar