fredag 17 februari 2012

You nailed it!

Några av mina nagellack:)
Har blivit galen i nagellack dom senaste åren.. Förut hade jag aldrig nagellack, kände mig alldeles för flickig i det.. Men nu har jag det jämt! Utan nagellack är jag naken, exposed;)

Mina favoriter just nu är dom jag målat, en på varje nagel på bilden där..
(och självklart snyggare på riktigt;))

• Tummen - Blue my mind, OPI
Jätte blått o fint ca 139kr

• Peken - 3am girl , paint pots Ciaté
Nattsvart.. Mööörkt blått ca 99kr

• Lången - Lea, MUS
Härligt mörkt lila m lite skimmer ca130kr

• Ringen - Merit, MUS
Mörkt brun-bronsigt ca 130kr

• Lillen - Anna MUS
Mörkt lila, nästan svart ca 130kr

Mkt mörka färger nu.. Det är ju tyvärr fortfarande vinter.. Kan vara därför.. Men snaaaart är det vår o sommar,
Då jävlar blir det ljusare o klarare färger!
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar