tisdag 7 februari 2012

My head goes boom boom!

Lite dålig start på dagen m migrän idag IGEN! Har det alldeles för ofta!! Men har varit på vårdcentralen o hoppas det ska bli bättre..
Hade egentligen ingen ork eller lust att sminka mig alls idag.. men eftersom jag skulle jobba idag (dock i Outleten) så ville jag sminka mig lite iaf! Men skippade mascaran.. så jävla skönt...

Sååå detta har jag i fejset idag..
Bas
Cover all mix
Liquid Foundation ivory + vanilla (är så jäkla blek nu)
Loose powder pale
Wonder powder Sahara

Bryn; Brow pencil, light brown H&M

Kinder;
Blush coral lace
MS masai

Läppar;
Cremecup MAC
Lipgloss wand tulip

Jaa.. Det blir ju en del produkter iaf. Hehe.. Men mitt ansikte är verkligen inte i sitt bästa skick.. Torr och finnar över allt... Usch.

Ps. För er lakrits- lovers ute!! Smaka nya Marabou Black!! En kompis till mig tipsade till mig.. (saltlakrits-freak som jag är) .ds

/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar