tisdag 8 januari 2013

Make Up Store Favoriter-12 lipstick

Nu när jag för några dagar sen skrivit om det gångna årets favoriter i allmänhet, så vill jag även dela med mig av mina favoriter från MUS (3x5). Efter ett tag så blir det ju en del;)

Jag börjar idag med att visa mina 5 favoriter när det kommer kommer till läppstift från Make Up Store.. (Sen kommer mina 5 nagellacks favs och skuggor nu i veckan med)
Tänk vad lätt man kan piffa till vardags mejken med bara lite färg på läpparna..
Här är mina bästa.. Utan inbördes ordning;)

China red - rött
Redwood - Nude (kallt rosa)
Mandy - rosa

Redelicious - orange-rött
Trip - Nude (med aprikos-ton)

Läppstift från MUS
170kr
/m


Translation;
//Now that I.. a few days ago wrote about the past year's favorites in general, I aldo would like to share with you my favorites from MUS (3x5).

I start today with showing my 5 favorites when it comes to lipstick .. Imagine how easy it can be, brighten up the everyday makeup with just a little color on your face .. Here are my best ..

China red - red
Redwood - Nude
Mandy - pink

Redelicious - orange-red
Trip - Nude (apricot)
/m




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar