tisdag 22 januari 2013

Do get inspired

Nåt blev visst fel igår vid uppladdningen....
Tisdag;

Idag har jag använt mig utav bara nya skuggor och pennor , som inte kommit ut i butik än.. Men snaaart! För idag är det Kick off med jobbet och vi ska få ny inspiration, peppa och få se massa smaskiga nyheter som kommer till Make Up store framöver...

Ska bli en rolig dag.. Och jag ska få visa två olika sminkningar som inspirerats av våra kommande looker, framför alla på vårt "lilla möte" Spännande:) !

De flesta skuggorna jag har på mig idag kommer från looken Coctail som kommer nu i feb/mars, till våren.. Den är som ni ser inspirerad av mkt färg !! Mmm

På naglarna har jag nagellacket Anders.. Som är helt fantastiskt!! (Precis som min pappa - Anders ;) )
Detta måste absolut införskaffas!

/m

Translation;
// Today I have used (almost) only new products that not in stores yet .. But sooon! For today is it "kick off" of at my job and we'll get new inspiration, peptalk and we'll see lot of yummy news that comes to Make Up store in the near future ... Should be a fun day ..
And... I'll get to show two different makeups inspired by our upcoming looks.
in front of all people at our "little meeting" Exciting :)!

The shadows that Im wearing today is from the look coctail, that comes now in Feb/march, for the spring .. It is as you can see very inspired by color! Mmm

On my nails Ive got The new polish called Anders ! AWESOME!

/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar