fredag 9 mars 2012

Wonderful

Ännu lite fler bilder från födelsedagen:)!
( och kolla fina skålen jag fick, berlocken och den extremt fina pinuppboken jag köpte till mig själv;))

Efter en lång fika hemma hos Jen.. Så gick vi på ett event på jobbet, sen vidare till "Lokal", lite käk o lite vin.. Därefter blev det rockbaren en snabbis och till sist Sticky fingers... :)

När jag kom hem på natten sen, så hade jag fått 3 kuvert i brevlådan.. Ett från släkten, med en liten "berlock" och en hint om att det kommer en present senare, när vi ses:)
Sen fick jag en jätte fin teckning som Melina 6år ritat till mig!
Och sist men absolut inte minst, ett kort, 2 trisslotter och brev från Lina... Oj så mkt fint det stod...

Kunde inte hålla tillbaka tårarna där i köket på natten... Blev så glad! Tack kära ni <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar