fredag 23 mars 2012

Ouch, I felt that .

Såå så var helgen här igen.. Och helt fantastiskt väder har vi med:)
Nu ska jag jobba.. Städa upp ostkrokarna och glasen från Marias besök igår;)

Det blir en lång dag idag.. Först i butiken till 18, sen ska vi ha ett event på nattklubben Peacock ikväll:)! Det ska verkligen bli jätte roligt.. Jag o Rebecca ska dit, sminka tjejerna som jobbar och sen fixa lite "touch up" på brudarna som är där;)

Det har varit väldigt mkt mörkt o sotat på mina ögon den senaste tiden.. Är väl inne i nån mörk period;)
Idag körde jag på en klassisk sotning..
(ska lägga upp en "How to do it" med en klassisk sotning snart..)

This is me today
Ögonen;
MS Vanilla - ljus, vanilj färgad;)
MS Masai - ljusbrun MUS
MS Polluion - svart MUS

Liquid eyeliner black från Maybelline
Kôhl penna fr l'Oréal
BIG BOLD Mascara ISADORA
Fansbuketter

Kinder;
Blush, Coral lace
Sun powder Sun touched

Läppar;
Cremecup MAC

Ha en bra dag nu, det tänker jag ha;)
/M

1 kommentar: