tisdag 3 december 2013

5 favorites Makeup

 Här kommer 5 av mina favoriter, som jag inte kan leva utan just nu.. 
Ni kan också se det som 5 julklappstips från mig!



CC foundation - Make Up Store

Super fin foundation. Tunn, men täcker ändå väldigt bra. Jämnar ut, ger fukt, innehåller solskyddsfaktor. Du får ett sammetslent resultat. Bra Make Up Store!! Jag älskar den!

//Super nice Foundation. Gives you an awesome result. Leaves your face silkessmooth!
Spf, moisture, coverage.. I love it



 MicroShadow Smog - Make Up Store


En ögonskugga egentligen. Perfekt för dagsmakeupen. 
Men jag använder den varje dag som shading, för att framhäva kindbenen.

//An eyeshadow.. perfect for your daymakeup. But I use it everyday for shading!



 Eyebrow pen - MAC

Min favorit ögonbryns penna! Tunn spets, så att man lätt kan forma brynen och fylla i där det behövs. Finns i tre olika nyanser. Jag använder den ljusa - fling !

//My absolute favorite eyebrow pen! Perfect thin pencil point Three different colors.
 I use the lightest one - fling.



 Lipstick Diva - MAC

SÅ snyggt vinrött läppstift nu i höst vinter!

//SO pretty dark, red lipstick for fall and wintertime



Blush Cherry blossom - Make Up Store

Ett aprikost rouge som är så fräscht på! Funkar också som ögonskugga - och det gillar vi ju... Multi produkter;)

//An apricot blush. So fresh. And works for your eyelids aswell, as an eyeshadow!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar