onsdag 6 februari 2013

Nothing but the best

Idag har jag testat två nyheter från
Make Up Store.. Chubby Lipstick - en tjockare läppennan som funkar precis som ett läppstift. Det är lätt att lägga på, och är lite mjukare och krämigare än en vanlig läppenna.. Och sitter som bara den! Dessa kommer i 3 snygga färger.. den jag har på mig idag- sienna, kommer bli en vår/sommar favorit från min sida!!

Sen har jag också testat vår nya nageldekoration... har caviar på naglarna:)! (Kommer också snart i fler färger;) )

Ögonen/Eyes;
MS sun breeze MUS
MS sunrise MUS
MS cupcake MUS

Mega liner Black Wet n'wild
24ore mascara Deborah Milano

Kinder/Cheeks;
HL; MS sun breeze MUS
Blush; sand MUS
Shade; MS smog MUS

Läppar/Lips;
Chubby Lipstick Sienna MUS

Naglar/nails;
Nailpolish Elina MUS
Nailpolish Britta MUS
Caviar Cerice MUS

/M

Translation;
// Today I tried two news from Make Up Store .. Lipstick chubby pen - a thicker lip pencil that works just like a lipstick. It is easy to put on and a bit softer and creamier than a original lip pencil..
And it stays on! These will come in three colors .. the one I'm wearing today-sienna, will be a spring / summer favorite of mine!

Then I've also tried our new nail decoration ... caviar on the nails :)! (Will also soon be available in more colors ;))
/m






2 kommentarer:

  1. Chubby Lipstick är jag nyfiken på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Håll utkik här så postar jag i bloggen när de kommit ut i butik :)!

      Radera