lördag 10 november 2012

Think we can learn

Så, jobbdagen är slut! Har haft en bra dag på jobbet.. Hade en tjej jag sminkade, som skulle gifta sig..och hon tyckte jag hade varit så snäll och duktig, så jag fick en ros av henne, blev så glad:)!!

Nu ska jag ta min sushi och åka hem..

Ögonen/Eyes;
MS white MUS
MS ghetto MUS

Drama Mascara MUS

Kinder/Cheeks;
Blush; kiss on the cheek MUS
Sun touched MUS

Läppar/Lips;
Lipstick Havanna MUS
+ Lipstick Pout MUS
+ lipgloss wand Rose MUS
/M

Translate;
//So, work day is over! Have had a good day at work .. Did the makeup for a girl, who's geting merried today .. and she thought I had been so kind, so I got a rose from her. That made me so happy :)!

Now Im going to take my sushi and go home..!
Over and out
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar