tisdag 15 maj 2012

Jag vann skorna

Ååååh.. För några månader sen så anmälde min älskade far mig till Mix megapols tjejplan..tyvärr vann jag inte så att jag fick följa med till New York. Synd...

MEN jag kände, att när jag ändå var i gång så kan man ju testa att vara med i dom andra tävlingarna som dom hade på deras hemsida då..(Jag vinner verkligen ALDRIG nånting)

Där fanns bland annat en tävling tillsammans med Compeed, 1a pris var ett presentkort på ett par skor från Nathalie Schuterman värde 6000kr..
OCH JAG VANN!!!

Dom ringde igår och sa att dom tyckte min motivering till varför jag skulle vinna var väldigt inspirerande!
Minns dock inte vad jag skrev..ILLA! Men ska ta reda på det;) hehe
Blev så jäkla glad! Jag skrek nästan inne på lunchstället, så folk glodde på mig! Haha!
Var bara tvungen att meddela världen!

Så här ska shoppas skor...
/m

1 kommentar:

  1. Grattis Miccan! Så kuul :-)

    Hälsn. Anette (Linns Mamma)

    SvaraRadera