lördag 12 november 2011

All you need now, is in your soul

Ännu en tågresa!
Är på väg till Norrköping.. Ska spela in lite gamla goa låtar i en studio, med min kära fars band! Jag körar mest där.. Det blir lite, ain't no love, here i go again, lite deep purple, lite bed of roses.. Lite "gubbrock" helt enkelt:)! Riktigt skoj!

Måste som sagt skaffa mig en ny kamera (eller kanske önska av tomten?).. Har glömt laddaren till min gamla, halvdana kamera i Linköping..o iphonen levererar inte alltid! Skulle behöva en liten systemkamera tycker jag:) ...Hmm tål att funderas på!

Idag har jag iaf en eyedust på ögonen som heter hot! Mkt fin:)!
Ja.. Ne.. Nemen det var väl det för nu!

...O just det.. Dagens låt;
Simple man - Lynyrd skynyrd/ Shinedown ! En läskigt bra låt! Bästa lugna rocklåten nånsin!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar